KDAJ LAHKO NAROČNIK UPORABI INHOUSE JAVNO NAROČILO?

145,00 

E seminar bo izveden v četrtek 12. septembra 2024 od 9 do 11.30 ure preko platforme ZOOM

Vsebina:

  • Oddaja javnih naročil po pravilih, ki veljajo za javno naročanje med osebami v sistemu »in-house«.
  • Izjeme javnega naročanja in sistem »in-house« javnega naročanja.
  • Vertikalno »in-house« javne naročanje.
  • Obratno vertikalno »in-house« javne naročanje.
  • Horizontalno »in-house« javne naročanje.
  • Javno-javno naročanje.
  • Pogodbe glede »in-house« in javno-javnega naročanja.
  • Zadnje spremembe javno naročniške zakonodaje in njihov vpliv na sistem »in house« javnega naročanja.
  • Primeri iz prakse – »in-house« ter javno-javno naročanje.
  • Možnost razprave in odgovori na zastavljena vprašanja.

Opis

Pogoje za uporabo izjeme za »in-house« naročanje določa ZJN-3 v 28. členu, pri čemer se takšen načina naročanja lahko uporabi tudi, kadar več naročnikov skupaj (ne zgolj eden) obvladuje izvajalca naročila, ali kadar  izvajalec obvladuje naročnika ali kadar izvajalca in naročnika obvladuje druga ista oseba. Poleg pogoja glede obvladovanja mora biti izpolnjen tudi pogoj glede izvajanja minimalnega deleža dejavnosti v okviru za »in-house« povezane subjekte in pogoj glede prepovedi zasebnega kapitala, vrednost predmeta naročanja po pravilih »in-house« naročanja pa mora biti enaka ali nižja od cen za ta predmet na trgu. Izpolnjevanje pogojev za oddajo naročila po pravilih za »in-house« je treba preverjati v vsakem posameznem primeru, pri čemer tudi v primeru, da so pogoji izpolnjeni, tovrstno naročanje kot izjema ni obvezno, prav tako pa ne vselej primerno. ZJN-3 omogoča izvedbo inhouse naročanja na podlagi štirih možni različic in sicer: vertikalno«in house« naročanje, obratno vertikalno »in house« naročanje, horizontalno »in house« naročanje ter javno-javno naročanje.

E-seminar je namenjen vsem strokovnjakom, ki se ukvarjajo s področjem javnega naročanja, tako v državni upravi kot na nivoju lokalne skupnosti, javnim podjetjem, javnim agencijam, javnim zavodom, javnim skladom, gospodarskih javnim službam, koncesionarjem, vsem ponudnikom, ki kot aktivni subjekti vstopajo v pravna razmerja na področju javnih naročil, svetovalcem na področju javne uprave in javnih naročil ter študentom, predvsem pa širši množici, ki se ukvarja z problemi javnega naročanja.

 

PREDAVATELJ

mag. Matjaž Kovač univ.dipl.prav.,  magister pravnih znanosti, strokovnjak za javna naročila, gospodarsko pravo in davke, visokošolski predavatelj za predmetno področje Pravo ter doktorski kandidat na področju mednarodnega finančnega in davčnega prava.

 

KOTIZACIJA IN PLAČILO

Kotizacija za udeležbo na spletnem seminarju za posameznega udeleženca je 145,00 € (nismo davčni zavezanci).

Vključuje izvedbo spletnega seminarja v živo, gradivo v elektronski obliki, odgovore na vprašanja v živo.

Spletni seminar bo potekal v živo preko videokonferenčne platforme, zato potrebujete internetno povezavo in zvočnike.

Kotizacijo nakažete po izvedenem dogodku po prejemu računa.

 

INFORMACIJE, PRIJAVA IN ODJAVA

Prijave sprejemamo do 11.9.2024.

Prijavite se lahko preko spletne trgovine ali preko naročilnice, ki jo izpolnite in skenirano posljete na naslov info@leksiakov.si. Naročilnico najdete v galeriji izdelka.

Skrajni rok za morebitno odpoved (pisno) je tri dni pred rokom za izvedbo. Ce se boste odjavili tri dni pred dogodkom vam bomo zaračunali administrativne stroške v višini 30% kotizacije, pri kasnejši odjavi pa v celoti.

Ime in priimek ter e pošto posameznega sodelujočega na dogodku, vnesite v polje “Opombe o vašem naročilu”. 

Za vse informacije o dogodku smo vam na volju na e naslovu: info@leksiakov.si ali telefonski številki 030 317 879

V primeru, da do roka prijave ne bo prijavljenih več kot 7 udeležencev, dogodek odpade in dobite povrnjeno celotno kotizacijo.