Opis
Priprava in načrtovanje
- Ocena prihodnjih potreb, analiza trga in morebitno sodelovanje zainteresiranih subjektov
- Opredelitev predmeta – nabava živil, čiščenje prostorov, varnostne službe, vzdrževanje in rekonstrukcije prostorov
- Določitev ocenjene vrednosti in izbira pravilnega postopka JN
- Razdelitev javnega naročila na sklope
- Načelo kratkih verig pri javnem naročanju v VIZ
Izvedba postopka in izbor najugodnejšega ponudnika
- Izbor pogojev za sodelovanje in meril – socialna merila in okoljske zahteve
- Objave, dokazila, ESPD in lastne izjave
- Objave in preverba ponudbe ter dopustnost dopolnitev ponudbe
- Izbor najugodnejšega ponudnika in pravno varstvo neizbranega ponudnika
- Okvirni sporazumi pri javnem naročanju v VIZ
Izvajanje javnega naročila
- Upravljanje s pogodbo – kdo mora na kaj paziti
- Obravnavanje sprememb med izvajanjem javnega naročila (več del, manj del, nepredvidena dela, spremembe pogodbene cene, problematika aneksov)
- Odpoved pogodbe o izvedbi javnega naročila med njeno veljavnostjo
- Primeri iz prakse in možnosti razprave in odgovori na zastavljena vprašanja.
E-seminar je namenjen vsem strokovnjakom, ki se ukvarjajo s področjem javnega naročanja na nivoju države in lokalnih skupnosti predvsem vzgojno izobraževalnim zavodom, vsem ponudnikom, ki kot aktivni subjekti vstopajo v pravna razmerja na področju javnih naročil, svetovalcem na področju javne uprave in javnih naročil ter študentom, predvsem pa širši množici, ki se ukvarja z problemi javnega naročanja.
PREDAVATELJ
mag. Matjaž Kovač univ.dipl.prav., magister pravnih znanosti, strokovnjak za javna naročila, gospodarsko pravo in davke, visokošolski predavatelj za predmetno področje Pravo ter doktorski kandidat na področju mednarodnega finančnega in davčnega prava.
KOTIZACIJA IN PLAČILO
Kotizacija za udeležbo na spletnem seminarju za posameznega udeleženca je 145,00 € (nismo davčni zavezanci).
Vključuje izvedbo spletnega seminarja v živo, gradivo v elektronski obliki, odgovore na vprašanja v živo.
Spletni seminar bo potekal v živo preko videokonferenčne platforme, zato potrebujete internetno povezavo in zvočnike.
Kotizacijo nakažete po prejemu računa.
INFORMACIJE, PRIJAVA IN ODJAVA
Prijave sprejemamo do 28.3.2025
Prijavite se lahko preko spletne trgovine ali preko naročilnice, ki jo izpolnite in skenirano posljete na naslov info@leksiakov.si. Naročilnico najdete v galeriji izdelka.
Skrajni rok za morebitno odpoved (pisno) je tri dni pred rokom za izvedbo. Ce se boste odjavili tri dni pred dogodkom vam bomo zaračunali administrativne stroške v višini 30% kotizacije, pri kasnejši odjavi pa v celoti.
Ime in priimek ter e pošto posameznega sodelujočega na dogodku, vnesite v polje “Opombe o vašem naročilu”.
Za vse informacije o dogodku smo vam na volju na e naslovu: info@leksiakov.si ali telefonski številki 030 317 879
V primeru, da do roka prijave ne bo prijavljenih več kot 7 udeležencev, dogodek odpade in dobite povrnjeno celotno kotizacijo.