Opis
21.marec 2025
8:30 – 9:00 | REGISTRACIJA |
9:00 – 10:15 | IDENTIFIKACIJA INVESTICIJE
Investicijski programi in potrebe; Oblike financiranja infrastrukturnih projektov; Finančna tveganja pri investiranju v infrastrukturne objekte; Investicijska dokumentacija. |
10:15 – 10.30 | ODMOR |
10:30 – 12:00 | UMESTITEV OBJEKTOV V PROSTOR
Namen, cilji, pristojnosti in instrumenti urejanja prostora; Prostorsko načrtovanje na ravni države; Občinsko prostorsko načrtovanje; Upoštevanje državnega prostorskega reda pri gradnji; Upoštevanje občinskih prostorskih aktov pri gradnji; Pogoji za izdajo GD, ki se vežejo na urejanje prostora. |
12:00 – 13:00 | ODMOR ZA KOSILO |
13:00 – 15:00 | PRIDOBIVANJE GRADBENEGA IN UPORABNEGA DOVOLJENA
Bistvene gradbenotehnične zahteve za pridobivanje GD; Projektna dokumentacija za pridobivanje gradbenega in uporabnega dovoljenja; Projektni pogoji, soglasja in mnenja; Pogoji in postopek izdaje GD; Integralni postopek izdaje GD; Uporabno dovoljenje in tehnični pregled. |
15:00 – 16:00 | RAZPRAVA IN ZAKLJUČEK PRVEGA DNE |
22.marec 2025
8:30 – 9:00 | REGISTRACIJA |
9:00 – 10:30 | JAVNO NAROČILO ZA IZBOR IZVAJALCA INVESTICIJE
Izbor postopka – ocenjena vrednost/zagotovljena sredstva; Tehnične specifikacije; pogoji in merila; Ponudbena dokumentacija – skupna ponudba, podizvajalci; dopolnitve ponudbe; aneksi; Gradbena pogodba in pravila FIDIC. |
10:30 – 10:45 | ODMOR |
10:45 – 12.15 | IZVAJANJE IN ZAKLUČEVANJE INVESTICIJE |
Vloga posameznih subjektov pri izvedbi gradnje (inženir, investitor, nadzor in izvajalec);
Začetek izvajanja investicije – uvedba v delo, zavarovanja, obveznosti; Potek izvajanja investicije – spremembe investicije v teku; Prevzem objektov in uporabno dovoljenje. |
|
12.15 – 13:00 | RAZPRAVA IN ZAKLJUČEK DOGODKA |
Posvetovanje je namenjeno vsem strokovnjakom, ki se ukvarjajo s področjem vodenja projektov in investicij tako v zasebni kot tudi v javni sferi, pooblaščenim inženirjem in pooblaščenim arhitektom, zaposlenim v javni upravi, občinah, javnih agencijah in javnih skladih, vodjem in zaposlenimi v pravnih in finančnih službah, svetovalcem na področju vodenja projektov ter študentom, predvsem pa širši množici, ki se ukvarja z problemi vodenja investicij.
PREDAVATELJ
mag. Matjaž Kovač univ.dipl.prav., magister pravnih znanosti, strokovnjak za javna naročila, gospodarsko pravo in davke, visokošolski predavatelj za predmetno področje Pravo ter doktorski kandidat na področju mednarodnega finančnega in davčnega prava.
KOTIZACIJA IN PLAČILO
Kotizacija za udeležbo na spletnem seminarju za posameznega udeleženca je 285,00 € (nismo davčni zavezanci).
Vključuje izvedbo spletnega seminarja v živo, gradivo v elektronski obliki, odgovore na vprašanja v živo.
Spletni seminar bo potekal v živo preko videokonferenčne platforme, zato potrebujete internetno povezavo in zvočnike.
Kotizacijo nakažete po prejemu računa.
INFORMACIJE, PRIJAVA IN ODJAVA
Prijave sprejemamo do 19.3.2025.
Prijavite se lahko preko spletne trgovine ali preko naročilnice, ki jo izpolnite in skenirano posljete na naslov info@leksiakov.si. Naročilnico najdete v galeriji izdelka.
Skrajni rok za morebitno odpoved (pisno) je tri dni pred rokom za izvedbo. Ce se boste odjavili tri dni pred dogodkom vam bomo zaračunali administrativne stroške v višini 30% kotizacije, pri kasnejši odjavi pa v celoti.
Ime in priimek ter e pošto posameznega sodelujočega na dogodku, vnesite v polje “Opombe o vašem naročilu”.
Za vse informacije o dogodku smo vam na volju na e naslovu: info@leksiakov.si ali telefonski številki 030 317 879
V primeru, da do roka prijave ne bo prijavljenih več kot 10 udeležencev, dogodek odpade in dobite povrnjeno celotno kotizacijo.