VSE O JAVNEM NAROČANJU NA NIVOJU LOKALNIH SKUPNOSTI

145,00 

spletni seminar bo izveden v ponedeljek 17.marca 2025 od 9 do 12. ure preko platforme ZOOM

Glede na dejstvo, da je občina osnovna enota lokalne skupnosti, s specifičnimi aktivnostmi in velikostjo finančnih sredstev, bo za njo prišlo v poštev v večini primerov javno naročanje malih vrednosti oziroma evidenčna javna naročila. Le takrat, ko se izvajajo na njenem območju veliki investicijski projekti v infrastrukturo, kjer je velikokrat tudi država soudeležena ali pa izvaja takšna javna naročila, se upoštevajo določila za oddajo javnih naročil velikih vrednosti. V konkretnem primeru je izrednega pomena porazdelitev aktivnosti in tveganj med naročniki in organizacija izvedbe tako izbora najugodnejšega ponudnika kot tudi izvajanja samega projekta.

Opis

Priprava in načrtovanje 

  • Ocena prihodnjih potreb
  • Analiza trga in morebitno sodelovanje zainteresiranih subjektov
  • Opredelitev predmeta – specifika naročil na nivoju LS
  • Opredelitev obveznosti in prevzem tveganj pri JN infrastrukturnih projektov med državo in LS

Izvedba postopka in izbor najugodnejšega ponudnika

  • Določitev ocenjene vrednosti in izbira pravilnega postopka JN
  • Izbor pogojev za sodelovanje in meril
  • Upoštevanje socialnih meril v postopkih JN na nivoju LS
  • Upoštevanje okoljskih zahtev v okviru zelenega JN
  • Dokazila, ESPD in lastne izjave
  • Objave in preverba ponudbe ter dopustnost dopolnitev ponudbe
  • Izbor najugodnejšega ponudnika in pravno varstvo neizbranega ponudnika

Izvajanje javnega naročila

  • Upravljanje s pogodbo – kdo mora na kaj paziti
  • Obravnavanje sprememb med izvajanjem javnega naročila (več del, manj del, nepredvidena dela, spremembe pogodbene cene, problematika aneksov)
  • Odpoved pogodbe o izvedbi javnega naročila med njeno veljavnostjo
  • Zaključek javnega naročila
  • Primeri iz prakse in možnosti razprave in odgovori na zastavljena vprašanja

E-seminar je namenjen vsem strokovnjakom, ki se ukvarjajo s področjem javnega naročanja na nivoju lokalnih skupnosti, javnim podjetjem, javnim agencijam, javnim zavodom, javnim skladom, gospodarskih javnim službam, koncesionarjem, vsem ponudnikom, ki kot aktivni subjekti vstopajo v pravna razmerja na področju javnih naročil, svetovalcem na področju javne uprave in javnih naročil ter študentom, predvsem pa širši množici, ki se ukvarja z problemi javnega naročanja.

PREDAVATELJ

mag. Matjaž Kovač univ.dipl.prav.,  magister pravnih znanosti, strokovnjak za javna naročila, gospodarsko pravo in davke, visokošolski predavatelj za predmetno področje Pravo ter doktorski kandidat na področju mednarodnega finančnega in davčnega prava.

 

KOTIZACIJA IN PLAČILO

Kotizacija za udeležbo na spletnem seminarju za posameznega udeleženca je 145,00 € (nismo davčni zavezanci).

Vključuje izvedbo spletnega seminarja v živo, gradivo v elektronski obliki, odgovore na vprašanja v živo.

Spletni seminar bo potekal v živo preko videokonferenčne platforme, zato potrebujete internetno povezavo in zvočnike.

Kotizacijo nakažete po  prejemu računa.

 

INFORMACIJE, PRIJAVA IN ODJAVA

Prijave sprejemamo do 14.3.2025

Prijavite se lahko preko spletne trgovine ali preko naročilnice, ki jo izpolnite in skenirano posljete na naslov info@leksiakov.si. Naročilnico najdete v galeriji izdelka.

Skrajni rok za morebitno odpoved (pisno) je tri dni pred rokom za izvedbo. Ce se boste odjavili tri dni pred dogodkom vam bomo zaračunali administrativne stroške v višini 30% kotizacije, pri kasnejši odjavi pa v celoti.

Ime in priimek ter e pošto posameznega sodelujočega na dogodku, vnesite v polje “Opombe o vašem naročilu”. 

Za vse informacije o dogodku smo vam na volju na e naslovu: info@leksiakov.si ali telefonski številki 030 317 879

V primeru, da do roka prijave ne bo prijavljenih več kot 7 udeležencev, dogodek odpade in dobite povrnjeno celotno kotizacijo.